Translate

čtvrtek 9. února 2017

VŠECHNO JEDNOU KONČÍ....I BLOGY



Moji milí čtenáři,

občas se ráno probudíme a osvítí nás myšlenka, co daný den uděláme. Dneska upeču koláč. Dneska půjdu do kina. Dneska to a tamto... Já jsem se jednoho dne ráno probudila a řekla jsem si, končím s blogem.

Nemám k tomu žádný rozumný důvod - vlastně to může působit spíše nerozumně, protože  čtenáři stále přicházejí, Facebook k blogu sleduje přes 1200 lidí.
Prostě mám pocit, že nějaká etapa je za mnou - a taky doufám, že nějaká přede mnou.

Možná mé rozhodnutí souvisí s tím, že mám malého prcka, těším se na jaro, léto... a ráda bych veškerý svůj volný čas věnovala jiným věcem než psaní blogu, protože, ať je to jak chce, je to trochu "požírač" času :-) A taky trošku začínám vnímat jakousi závislost na technice - s příchodem chytrých telefonů, ve kterých je internet tááák jednoduše po ruce - možná víte, o čem mluvím :-)

Svůj blog zruším úplně, a to ke dni  15.4.2017.

Ponechám si však Facebook k blogu patřící, kam budu stále vkládat některé jednoduché recepty atd.... Tak jako dosud - jen tam nebudou odkazy na blog, ale články ve zjednodušené podobě budou zveřejňovány přímo na FB.

Děkuji vám za sledování blogu a doufám, že vy, kteří jste začali s výrobou vlastní kosmetiky, v tom budete nadále pokračovat. Já rozhodně ano. Jen už si to budu nechávat pouze pro sebe :-) A nebo taky ne a budu vkládat na Facebook :-) 

Nechme se překvapit, co nám budoucnost přinese :-)

 Mějte se moc hezky

Petra




4 komentáře:

  1. Blog bude úplně vymazán? Jestli si mám vytisknout nějaké oblíbené recepty? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano. Z toho důvodů nechávám blog běžet až do 15.3. Takže to stihnete :-)

      Vymazat
    2. Ano. Z toho důvodů nechávám blog běžet až do 15.3. Takže to stihnete :-)

      Vymazat
  2. Dobrý den,
    Petro,,,,,,,,,,,,néééééééééééééééééééééééééééééééééé
    Vy nemůžete skončit ..zrovna vy ne
    chápu vás, ale je mi to líto
    Blanka Krčálová
    Pohlazení ze Šumavy

    OdpovědětVymazat